שאלות נפוצות

האתר של כפריס הוא אתר מאובטח וההזמנה היא פשוטה. יש לבחור את הפריטים שברצונך להוסיף לעגלה וללחוץ על על “הוסף לעגלה”. בתהליך הצ’קאאוט, נלווה אותך בהוראות שלב אחר שלב. ההזמנה לא תבוצע עד לשלב הסופי – מסירת פרטי האשראי. את הרכישות אפשר גם לבצע טלפונית במספר 03-7513317

אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי. אם ברצונך לשלם באופן אחר, ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון: 03-7513317

אנו מציעים משלוח והחזרה מבוטחים במלואם באמצעות UPS/FedEx/DHL. כפריס אינה אחראית למיסים, מע”מ או תשלומים שמדינת הלקוח תגבה.

המשלוחים ללא עלות.

בהחלט. פרטי המעקב ישלחו במייל לאחר ביצוע המשלוח

נשמח לראותכם באחד מאולמות התצוגה שלנו ברמת-גן, ירושלים, טבריה, ים-המלח ושנגחאי.

האם יש אחריות על תיקונים?

כן. במידה ותכשיט שנרכש אצלנו יזדקק לתיקון – אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7513317

כל התכשיטים שלנו מגיעים בקופסה חתומה, ארוזה בשקית אלגנטית. כל הזמנה מגיעה עם כרטיס ברכה. לקראת הצ’קאאוט אפשר להוסיף ברכה להזמנה, שתודפס על ידינו ותצורף לתכשיט, בתוך מעטפה. במידה ולא הוספת ברכה, הכרטיס ישאר ריק.

רובן המוחלט של היהלומים שלנו  מתועדות ע״י הGIA

כן. כל תכשיט הכולל יהלום מגיע עם התעודה המתאימה לו.

לכפריס, מגוון עצום של תכשיטי יהלומים ואבני חן ולא כולם נמצאים באתר. במידה ולא מצאת את התכשיט המדויק שחיפשת ניתן לפנות אלינו ואנו נציע את המלוא האפשרויות.

אתרנו מתעדכן כל הזמן בהתאם למלאי. במקרה וראית תכשיט באתר שלנו – הוא זמין לרכישה (אלא אם מצוין אחרת ליד המוצר)

באתר קיים מדריך מידות שאפשר להעזר בו גם אם לא יודעים את מידת הטבעת המדויקת.

כפריס מאמינה מאד בתכנית אישור תהליך קימברלי (KPCS). אנו מבטיחים כי כפריס משתמשת ב 100% יהלומים, שאינם יהלומי דמים ואינה משתמשת ביהלומים שהרווחים מהם הינם למטרות צבאיות או סחר בנשק.

אולמות התצוגה שלנו נמצאים במתחם הבורסה ברמת גן, ירושלים, טבריה ובקניון ים המלח